Corporatiștii se unesc la birou pentru a da o mână de ajutor lui Moș Crăciun

Clădirile noi de birouri sunt adevărate comunități, fiecare cu mii de membri cu suflete mari, iar acest lucru se vede cel mai bine în rezultatele activităților caritabile ce au loc în aceste zile: mii de cadouri strânse pentru copii sărmani, sute de dorințe îndeplinite pentru asociațiile umanitare care pregătesc Crăciunul.

Vom face o scurtă trecere în revistă a câtorva din aceste fapte bune, fiind însă mult mai multe locuri unde se strâng jucării, haine și dulciuri pentru copii.

La Timișoara, angajații care lucrează în clădirile United Business Center 1 și 2, din complexul Openville, au îndeplinit dorințele a 250 de copii și au adus cadourile împachetate frumos, festiv sub brazii din zona de recepție. Campania s-a numit „Bradul Dorințelor” și a fost organizată de ansamblul Openville în parteneriat cu Asociația Lindenfeld. În urmă cu două săptămâni, brazii din cele două recepții au fost plini de bilețele roșii, cu dorințele copiilor, iar acum acestea s-au transformat în cadouri, care vor fi în desaga lui Moș Crăciun.

Și aceasta nu este tot: pentru a răsplăti spiritul de comunitate, managementul complexului de birouri organizează o petrecere pentru copiii angajaților, astăzi 18 decembrie, cu activități specifice.

În clădirile de birouri Novo Park și West Gate Business District recepțiile sunt pline de ursuleți și reni simpatici, oferiți cadou și lângă ei au fost instalate urne pentru ca membrii comunității să poată dona orice sumă doresc pentru asociația Help Autism. La recepțiile din West Gate se strâng și cadouri pentru copiii din Școala Zâmbreasca, județul Teleorman.

Globalworth Tower găzduiește zilele acestea serbări pentru peste 400 copii nevoiași, de la Centrul de Plasament din Vălenii de Munte sau care îi au în grijă asociațiile umanitare United Way Romania și Concordia. În spațiul complexului de birouri răsună colinde, într-un spectacol magic, iar Moș Crăciun oferă cadouri.

Emoționant și în spiritul Crăciunului. Voi ce faptă bună ați făcut astăzi? Priviți în jurul vostru, chiar și atunci când sunteți la birou, mereu există un copil care are nevoie de un zâmbet, de ajutor și spiridușii Moșului sunt mai aproape decât credeți.

Foto: administratorii clădirilor de birouri

Dacă dorești mai multe informații despre clădirile de birouri din București, poți dialoga cu un consultant ESOP completând acest scurt formular sau telefonic la  (+4) 0723.26.61.97 sau (+4) 021.528.04.40. Vom răspunde cu plăcere și prompt solicitării tale!


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.



0% comision
Thumb
1.500 - 3.000 mp

Charles de Gaulle Plaza

Aviatorilor, Bucuresti
  • Preț la cerere!
0% comision
Thumb
100 - 4.600 mp

Green Gate

13 Septembrie, Bucuresti
  • 14,50€/mp, negociabil
0% comision
Thumb
330 - 11.900 mp

City Gate

Presei Libere, Bucuresti
  • 16 - 18€/mp, negociabil
0% comision
Thumb
1.300 - 20.000 mp

ONE Verdi Park

Barbu Vacarescu, Bucuresti
  • Preț la cerere!

Postari similare

Idei de amenajare a biroului de la serviciu in stil Feng Shui. Ofera un plus de personalitate locului in care muncesti


Business park-urile pun la dispozitie spatii de birouri de inchiriat dotate modern, astfel incat utilizatorii sa se bucure de un mediu de lucru placut, care sa-i ajute sa isi desfasoare activitatea la capacitate maxima. Cu toate acestea, fiecare utilizator isi poate aduce aportul prin punerea amprentei personale asupra biroului pe care il foloseste. Alegerile pe […]


Citeste mai mult

Avantajele unor birouri open space. Iata cum influenteaza evolutia afacerii tale


Anul 2023 vine cu noi provocari pentru compania ta, caci ai ajuns in punctul in care esti nevoit sa cauti o locatie noua, care sa raspunda tuturor nevoilor business-ului pe care il detii. Piata imobiliara este extrem de ofertanta, insa, inainte de a alege, trebuie sa realizezi o analiza corecta a facilitatilor si beneficiilor pe […]


Citeste mai mult

Raspunsul la Covid 19 – regandirea spatiilor de birouri


In aceasta perioada, intelegerea impactului locului de munca asupra oamenilor este chiar mai importanta decat inainte. Proiectarea locului de munca ne va ajuta sa depasim mai repede aceasta perioada. Odata cu aparitia noului virus si implementarea perioadei de carantina, s-au facut resimtite multe schimbari ce au avut un impact puternic asupra companiilor si a modului […]


Citeste mai mult