De ce este bine să avem plante la birou

A venit primăvara și este timpul să împrospătăm atmosfera de lucru. Cel mai ușor și pe termen lung este să ne decorăm biroul cu plante de interior, acestea având mai multe beneficii, atât pentru sănătatea noastră, cât și pentru designul locului nostru de muncă.

1. Plantele naturale sunt un umidificator natural al aerului, potrivit lui Doctor Oz, care citează pe Leonard Perry, profesor la Universitatea din Vermont. Cele mai eficiente în acest sens sunt ferigile, care se găsesc din abundență și în florăriile românești.

2. Un ghiveci cu un aranjament floral frumos inspiră creativitatea și ne dă energie, potrivit aceleiași surse. Culorile vibrante ale frunzelor și florilor din ghiveci provoacă indirect o atmosferă de creație și energie vibrantă.

3. Pentru persoanele care suferă de alergii, plantele potrivite la birou înlocuiesc doctorul.

De exemplu, planta numită Chlorophytum comosum sau planta păianjen, chiar dacă are o înfățișare comună și se găsește pe casa scărilor în aproape toate clădirile mari, ea este acolo cu un scop, pentru că are proprietăți deosebite în filtrarea aerului de praf și alergeni. Această plantă nu trebuie să lipsească din birourile și casele persoanelor predispuse la alergii.

4. Curăță aerul de impurități și eliberează oxigen. Cea mai eficientă din acest punct este iedera, aflată pe primul loc într-un top realizat de NASA în rândul plantelor care produc cel mai mult oxigen. Iedera este și în vogă în acest moment și datorită aspectului său sălbatic, apreciat în amenajările acestui an.

Menținerea unui contact vizual cu elemente din natură ne crește calitatea vieții, spun cercetătorii care au inventat și o știință în acest sens, Biophilia. Anthurium este cel mai bun din acest punct de vedere, atunci când este înflorit, recomandă specialiștii.

Și în ultimul rând, să nu uităm că plantele ne înfrumusețează biroul și ne personalizează punctul de lucru, în fața colegilor noștri și partenerilor de afaceri.

Dacă dorești mai multe informații despre birourile de închiriat din București, poți dialoga cu un consultant ESOP completând acest scurt formular sau telefonic la  (+4) 0723.26.61.97 sau (+4) 021.528.04.40. Vom răspunde cu plăcere și prompt solicitării tale!


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.



0% comision
Thumb
1.133 - 3.150 mp

U CENTER cladirea A

Tineretului, Bucuresti
  • Preț la cerere!
0% comision
Thumb
577 mp

Timpuri Noi Square 3

Timpuri Noi, Bucuresti
  • Preț la cerere!
0% comision
Thumb
mp

ONE Tower

Floreasca, Bucuresti
  • Preț la cerere!
0% comision
Thumb
580 - 3.119 mp

Business Garden Bucharest cladirea C

Grozavesti, Bucuresti
  • 16,50€/mp, negociabil

Postari similare

Idei de amenajare a biroului de la serviciu in stil Feng Shui. Ofera un plus de personalitate locului in care muncesti


Business park-urile pun la dispozitie spatii de birouri de inchiriat dotate modern, astfel incat utilizatorii sa se bucure de un mediu de lucru placut, care sa-i ajute sa isi desfasoare activitatea la capacitate maxima. Cu toate acestea, fiecare utilizator isi poate aduce aportul prin punerea amprentei personale asupra biroului pe care il foloseste. Alegerile pe […]


Citeste mai mult

Avantajele unor birouri open space. Iata cum influenteaza evolutia afacerii tale


Anul 2023 vine cu noi provocari pentru compania ta, caci ai ajuns in punctul in care esti nevoit sa cauti o locatie noua, care sa raspunda tuturor nevoilor business-ului pe care il detii. Piata imobiliara este extrem de ofertanta, insa, inainte de a alege, trebuie sa realizezi o analiza corecta a facilitatilor si beneficiilor pe […]


Citeste mai mult

Raspunsul la Covid 19 – regandirea spatiilor de birouri


In aceasta perioada, intelegerea impactului locului de munca asupra oamenilor este chiar mai importanta decat inainte. Proiectarea locului de munca ne va ajuta sa depasim mai repede aceasta perioada. Odata cu aparitia noului virus si implementarea perioadei de carantina, s-au facut resimtite multe schimbari ce au avut un impact puternic asupra companiilor si a modului […]


Citeste mai mult