Compania Harman angajează programatori pentru sediul din Metroffice

Partenerii noștri de la Harman, parte din grupul Samsung caută să-și extindă echipa, oferind condiții de lucru occidentale, într-o clădire de birouri a viitorului, cu acoperiș verde și cu numeroase facilități de înalt nivel pentru angajați. Harman a închiriat un spațiu de birouri cu o suprafață totală de 7.700 mp, prin intermediul ESOP Consulting l CORFAC International, în clădirea de birouri Metroffice, din zona Dimitrie Pompeiu, din București.

Metroffice este printre puținele proiecte de birouri de clasă A din București care are implementat conceptul internațional myhive al dezvoltatorului Immofinanz, cu design primitor în spațiile de recepție, mai apropiate de cele de hotel, cu sofa în spațiile de așteptare și servicii de concierge, internet în spații comune, cafenea, săli de evenimente, parcare pentru biciclete, cu zone de vestiare și duș și posibilitatea de a face fitness.

Clădirea de birouri Metroffice este situată în nordul Bucureștiului și are conexiune directă cu stația de metrou Pipera. Acest birou myhive se remarcă prin construcția sa durabilă, certificată la standarde de clădire verde LEED, acoperișul verde și facilitățile excelente, atât în interior, cât și în exterior, unde sunt amenajate spații pentru relaxare.

Birourile Harman au spații de lucru flexibile, dar și cameră de jocuri, spații de relaxare și socializare, bucătării și multe coffee points. Din luna aprilie, birourile vor avea și un restaurant propriu la parter. În noul sediu Harman realizează sisteme audio pentru companii precum Toyota, BMW, Daimler și Audi și are în total 300 angajați. În continuare, compania recrutează personal, în poziții de programatori developers C/C++, Linux, dar și în alte specializări.

Metroffice, spații de închiriat în clădire de birouri, București

În clădirea de birouri Metroffice mai sunt disponibile în acest moment două spații de birouri, de câte 550 mp, unul la parter și unul la mezanin. Găsiti detalii in pagina de ofertă “Metroffice – Cladirea A – Spații de inchiriat în imobil de birouri, zona Pompei“.

Dacă dorești mai multe informații despre birourile de închiriat din Metroffice, poți dialoga cu un consultant ESOP completând acest scurt formular sau telefonic la  (+4) 0723.26.61.97 sau (+4) 021.528.04.40. Vom răspunde cu plăcere și prompt solicitării tale!


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.



0% comision
Thumb
591 - 14.160 mp

Metroffice Bucuresti

Pompei, Bucuresti
  • 13€/mp, negociabil
0% comision
Thumb
500 - 1.900 mp

Metroffice cladirea A

Pompei, Bucuresti
  • 12€/mp, negociabil

Postari similare

Idei de amenajare a biroului de la serviciu in stil Feng Shui. Ofera un plus de personalitate locului in care muncesti


Business park-urile pun la dispozitie spatii de birouri de inchiriat dotate modern, astfel incat utilizatorii sa se bucure de un mediu de lucru placut, care sa-i ajute sa isi desfasoare activitatea la capacitate maxima. Cu toate acestea, fiecare utilizator isi poate aduce aportul prin punerea amprentei personale asupra biroului pe care il foloseste. Alegerile pe […]


Citeste mai mult

Avantajele unor birouri open space. Iata cum influenteaza evolutia afacerii tale


Anul 2023 vine cu noi provocari pentru compania ta, caci ai ajuns in punctul in care esti nevoit sa cauti o locatie noua, care sa raspunda tuturor nevoilor business-ului pe care il detii. Piata imobiliara este extrem de ofertanta, insa, inainte de a alege, trebuie sa realizezi o analiza corecta a facilitatilor si beneficiilor pe […]


Citeste mai mult

Raspunsul la Covid 19 – regandirea spatiilor de birouri


In aceasta perioada, intelegerea impactului locului de munca asupra oamenilor este chiar mai importanta decat inainte. Proiectarea locului de munca ne va ajuta sa depasim mai repede aceasta perioada. Odata cu aparitia noului virus si implementarea perioadei de carantina, s-au facut resimtite multe schimbari ce au avut un impact puternic asupra companiilor si a modului […]


Citeste mai mult